Ämne: Travelturkiet
Visa ett inlägg
Oläst 2010-01-18, 16:09 #3
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Ciffan Visa inlägg
MenyDet står att webbplatsen med forum ska ta upp allt om Turkiet. Har du tänk igenom hur du ska hantera politiska och religiösa diskussioner? Du har flera mycket inflammerade frågor inom dessa områden när det gäller Turkiet. Jag vet inte om en stordiskussion om t ex kurdernas situation främjar ditt syfte med webbplatsen.
Att diskutera politik i mitt forum är helt okej, inte mig emot. Vill dom diskutera hur en del ställer sig till att Turkiet i framtiden kanske kommer in i EU är det helt okej.

Du syftar på att det kan bli en del politiska diskussioner i forumet också? Lite infekterade ämnen?

Citat:
Ursprungligen postat av Ciffan Visa inlägg
Vem står bakom webbplatsen?
"om oss" innehåller inget om VEM det är. Jag vill ha fysiska eller juridiska personer och inte ett vagt "vi". Nu låter det som många en-persons-företag som föröker leka storföretag. Varför inte stå för att du är en passionerad turkietälskare som startat webbplatsen för att du sett bristen och vill dela med dig av dina erfarenheter och få del av andras.
Utveckla gärna det här citatet.

Det jag tänkte skriva "om oss" är varför jag valde att starta webbplatsen och den fyller för syfte. Ska jag också ha med vad för målsättning jag har med sajten?

Ser den bättre ut nu eller saknar du/ni något?

Jag skapade den här webbplatsen när jag såg bristerna i att det inte finns någon webbplats om Turkiet som jag ville besöka och ett forum. Därför valde jag till slut att skapa en egen webbplats för att kunna dela med mig av mina erfarenheter om Turkiet och även ta del av andras. Jag har precis som många andra besökt landet många gånger och nu på senare tid fått en stor passion för Turkiet.

Min idé med webbplatsen är att ge både nya och gamla resenärer information och tips om Turkiet och att även skapa intressanta diskussioner mellan oss som vill vidga våra vyer ytterligare om allt som rör Turkiet.

Jag som driver webbplatsen tycker att den är jättebra och jag har som målsättning att skapa en grymt bra webbplats om Turkiet. Utvecklingen med webbplatsen sker ständigt, både synligt och icke synligt för att besöket för er ska kunna bli så bra som möjligt.

Det vore jättekul att höra vad du som besökare tycker om webbplatsen. Så fortsätt gärna att posta synpunkter på bilder, design och övrigt innehåll för detta är mycket värdefullt mig så att jag kan utveckla webbplatsen vidare.

Om jag på sikt kan betala de kostnader som sidan har kostat så är det jättebra, om inte så är det också jättebra eftersom min målsättning var och fortfarande är att att kunna besöka en sida som jag själv vill kunna besöka när jag dela med mig av mina erfarenheter om Turkiet. Då ingen webbplats fanns om Turkiet valde jag att skapa den själv.

Har du frågor kring tjänsten eller vill komma med synpunkter och förslag är du välkommen att kontakta oss mig på [email protected]

Jag vill till sist önska dig en trevlig resa till Turkiet

Kim
www.travelturkiet.se

Senast redigerad av StateCollapse den 2010-01-18 klockan 17:23
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat