hej
ser att du söker en Flash/AS -programmerare. Jag har många års erfarenhet av Flash/AS - har arbetat med utveckling av multimeda sedan 1997.
Jag programmerar dynamisk As3 ofta baserad på XML. Min specialité är att bygga spel och interaktiva lekprogram, och jag har gjort många barnsajter till TV och Filmbolag etc.
Eftersom jag arbetar både som konceptdesigner och flashutvecklare ser jag helheten i en produktion.
Men jag gör också helt vanliga sidor, marknadsföring, elearning, information etc:
Håller just nu på att avsluta ett projekt till TigerMedia i Ålborg: Det är en webshop där man kan skapa sin egen design till Festivalarmband (du vet sådana som man får runt handleden på Roskilde osv) .
Poängen är att Tryckeriets kunder kan designa och skapa original till tryck, importera bilder och vectorgrafik från desktop osv.
på
http://godik.dev.tigermedia.eu/designer kan du se hur den fungerar just nu, det är några timmar kvar på och vi håller på att slutjustera den. Jag arbetar alltid så att jag tillsammans med kund slutjusterar projekt så att man kan lägga till eller ta bort funktioner.
--------------------------
Jag kan skicka min standard CV, med en lång rad referensprojekt så ser ni vad jag är för en filur : ) och så har jag en portfolio.
Skriv gärna några rader om vad ni är för en firma, verksamhet, bolagsform etc. så att jag vet vem jag pratar med. : )
hör av er
--
/ Lasse Hall
[email protected]
PORTFOLIO:
www.sekvens.se/portfolio
CELL: +45 31 32 61 07