Visa ett inlägg
Oläst 2010-01-13, 17:12 #7
palmiks avatar
palmik palmik är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 345
palmik palmik är inte uppkopplad
Flitig postare
palmiks avatar
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 345
Skickar du med vanligt brev finns det i praktiken inget du kan göra om kunden säger det inte kommit fram.

I detta fallet solklart imho att man skickar en ny vara då det är en återkommande (nöjd) kund som inser han gjort fel då han skrivit sin gamla adress och säkert kommer säga mkt snällt om din shop efter du skickat hans vara på nytt .

P.S. Sen tycker jag det är viktigt att man påpekar man gör en förlust på ordern i detta fallet, kunder tror väldigt ofta man som handlare alltid har grymma påslag på sina produkter. I fallet filmer gissar jag det är tufft.

Senast redigerad av palmik den 2010-01-13 klockan 17:14
palmik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat