Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
De som blivit bemötta med något hårda ord vid ett fåtal tillfällen har påbörjat en dialog med en än värre attityd och då får man nog räkna med ett svar i den stilen. Det har dock alltid funnits med en saklig förklaring.
Jag, och andra med mig, har dessutom förklarat flera gånger redan att det INTE är moderatorerna (som är flest och oftast svarar) utan admin som godkänner nya jobbannonser.
|
Han skriver faktiskt ADMINISTRATÖRER, inte moderatorer.
Jag håller med alager, fast att räcker inte admins till eller har tid att göra sitt jobb så tycker jag att man skall befordra någon av moderatorerna till att vara en någolunda aktiv admin. Lite självinsikt får ni f*n ha. Har man inte tid så kan man faktiskt stiga ned från sin häst och ge platsen till någon annan. Har man inte tillräckligt med tillit så skall nog inte personen vara moderator heller.
Citat:
Ursprungligen postat av Alex
Om vi snickrar om "Jobb och Tjänster" lite? Man betalar med ett SMS, säg 10.- och så blir annonsen publicerad direkt. Hade det varit bättre?
|
Om det pengarna går till något som gynnar oss alla här och inte fyller era plånböcker...