MrBob, jag håller verkligen inte med dig, menar du att studiox har ensamrätt på alla landsdomäner med samma namn utan att registerat det som varumärke? Att bara köpa en annan landsdomän är inte att knycka. Och i detta fallet är det ju självklart då ordet comparias inte är unikt utan är ett vanligt spansk ord som betyder "jämförde du" och kan användas i helt andra sammanhang än just en prissöktjänst. Nej, trots ditt inlägg ser jag inget fel i mitt handlande och hade inget ont uppsåt. Du säger "förknippas med de varumärken du driver", så långt jag vet har jag inget registerat varumärke. Jag har full respekt för registrerade varumärken, men att man genom att registrera en .se domän skulle ha rätten till alla landsdomäner är ju urfånigt, och detta fallet har jag aldrig ens haft den minsta lilla tanke att sätta upp en liknande prissöktjänst, så ditt prat om att knycka håller inte. Det finns mängder med andra som har registerat samma domännamn mina fast på sina toppdomäner inkl. den respektabla
http://www.forumotion.com/ där man regade forogratis.es på olika toppdomäner, och inte gråter jag för det.
Och vad löjligt att jag inte skulle få delta i denna tråden! Och sen att du uppmanar mig att inte ta mitt ansvar och byta identitet vad det lågaste och löjligaste jag hört! Nä, håll dig undan själv om du inte kan skriva nåt vettigare än så.