|
Bara ett inlägg till!
|
|
Reg.datum: Feb 2004
|
|
Bara ett inlägg till!
Reg.datum: Feb 2004
|
Marcus, det låter jättekonstigt att ärendet skulle ligga så länge. Ibland tar det tid att svara på ärenden eftersom vi oftast löser problemen innan vi svarar, men vi läser allt så fort det kommer in i brevlådan (kraschade servrar prioriteras så klart högst). Kan du PM:a mig ärendenumret så tittar jag på det direkt! Om det är önskvärt kan jag även hålla tråden uppdaterad med vad som händer.
Om vi lovat en server med uppsatt FTP, PHP och MySQL så ska vi leverera en server med den uppsättningen. Vi lämnar inte över ansvaret förrän servern är uppsatt enligt de specifikationer vi kommit överrens om.
För inte så länge sedan bestod vår säljavdelning av en säljare som frågade oss om allting, då visste vi alltid exakt hur alla avtal såg ut redan innan de var påskrivna. Nu har vi en särskild teknisk säljavdelning som sköter allt tills det är klart, vilket ger oss lite mindre insyn i processen. Det är ovant för oss tekniker men kommer bättras på i framtiden. Detta är alltså en förklaring, inte en ursäkt. Det är fel av oss att lova tre dagars leveranstid när det tagit längre tid.
|