|
Administratör
|
|
Reg.datum: Sep 2004
|
|
Administratör
Reg.datum: Sep 2004
|
Jag gillar på något sätt att du använder härskartekniker och har en bild på Joel Kinnaman. Det gör att allt känns så mycket mer seriöst.
Givetvis har jag kontakt med dina konkurrenter och släpper all information du skriver här, på ett publikt forum, till dessa.
Jag anser inte att du ljuger. Jag anser att du är naiv.
Du har varken webbkontakter eller den tekniska kunskapen som krävs för att lyckas på webben. Men jag säger för all del inte att du skall lägga ner ditt projekt, Kim. Men hoppa inte av skolan / säg inte upp dig från ditt ordinarie jobb ännu.
Utan kör det på hobbynivå ett tag, och skulle du gå med tillräckligt mycket vinst så kan du börja ta nästa steg.
Jag vet att jag framstår som aningen oförskämd, och det finns egentligen ingen anledning bakom.
Du gör som du vill. Men ta mer än gärna åt dig av våra goda råd. Vi är ju inte webbmasters för att vi inte tjänar pengar på vad vi gör.
Behöver du hjälp med att justera designen och sånt, så finns det ju faktiskt ett bra forum här som heter förmedling av jobb och tjänster. Enligt din tidigare beskrivning bör det inte ta mer än en timme för en vanlig hemmapillare att fixa det du vill.
Lycka till!