Visa ett inlägg
Oläst 2009-12-12, 21:52 #40
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Alex Visa inlägg
Säkrat familjens ekonomi?För 624000:- får du knappt ut en årslön till dig själv. Hur skall du klara av att försörja en familj?
Finns ingen mening att svara på detta då jag vill skydda min flickväns integritet. Min ekonomi har ni i tråden.

Citat:
Visserligen tror jag inte att du får så mycket trafik, om jag skall vara ärlig.
För att du har kontakt med den "där" och ger honom tips och information om vad jag printar eller vad?

Citat:
Sedan tror jag att alla här är rätt intresserade av att veta vilka bolag det är som väljer att gå med som annonsörer på en icke etablerad sida för så mycket pengar.
Du tror och vet jag. Det är en stor skillnad på det. Jag litar på min magkänsla.

Tror gör man i kyrkan och vet gör man i kloster. Ett ordspråk.

Sedan, varför ska jag kliva in här, ljuga er alla rakt upp ansiktet? Är det för att jag vill skapa mig ett förtroende och gott föredöme? Riktigt så är det inte, Alex.

Vilka som ska gå in med kapital är jag själv med x antal tusen och sedan annonsörer. Dessa två har valt att vara anonyma då det handlar om en tjänst som inte är i bruk men mina annonsörer tror på min idé.

Citat:
http://www.reseforum.se/forum/turkiet/

Har väldigt bra aktivitet, och då ligger ändå ett väldigt stort bolag i ryggen på denna sidan.
Jag kommer att koka www.reseforum på 200 grader kan jag lova. Dom kan se sig i stjärnorna när jag susar förbi dom.

Sedan har inte vi samma kunskaper eller inriktning. Då www.reseforum.se har varken uppsatta regler, klistrade trådar eller underforum. Enligt mig är det en amatör som driver forumet på dagisnivå. Skulle jag driva forumet så skulle forumet tiodubbla sitt användarantal på ett halvår och bolaget skulle gå med vinst år efter år.

Citat:
Jag säger bara att du bör tänka över vissa saker mer än andra. Säkra dina annonsörer med ett kontrakt/avtal. Tomma ord är inga pengar.
Avtal finns och alla papper är påskrivna med advokater inblandade.
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat