Visa ett inlägg
Oläst 2009-12-12, 09:56 #30
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Jo, jag misstänkte att du inte har några större utgifter just nu men tänkte mer om du funderade på en deltidsanställning redan i ett tidigt skede.
Åh, nej. Blir ingen anställning när jag slår upp forumet i Januari. Det blir en senare fråga att ta itu med. Det jag behöver hjälp med är att ändra färger i forumet och storleken på texten i forumet, all text. Men det kanske inte är så svårt när man väl kommer in i det, bara det inte handlar om programmering, för då dör jag. Gärna några enkla musklick och sedan färdigt

Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Det är tyvärr betydligt tuffare att dra igång ett nytt forum eller en ny resesajt idag än för 4-5 år sedan.
Min största motståndare är ju han som ska öppna precis samma forum som mig. Bara det att jag vet inte när han ska öppna det, har fått svar på att han ska ha ett egetkodat forum plus att han har ett rätt så bra domännamn också.

Sedan har jag ju www.reseforum.se att slåss mot, men dom riktar in sig på alla länder så det kanske inte är något att höja i topp. Ett forum som behandlar Turkiet och lite andra tjänster där inne som får sidan användarvänlig finns inte idag.

Hittade förresten ett forum som heter http://alanyasnack.forum24.se men det forumet existerar inte längre. Han som ska slå upp sitt forum, han talade om för mig att han aldrig har drivit ett forum, utan bara varit i Turkiet 2-3 gånger. Det han redan har vunnit på är ju domännamnet men det som jag har valt tror jag inte heller är så dåligt.

Sant, att resebranschen är tuff idag. Gäller bara att ha "det" som andra sidor saknar och sedan att få igång trafiken på forumet.

Senast redigerad av StateCollapse den 2009-12-12 klockan 10:11
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat