Visa ett inlägg
Oläst 2009-12-10, 09:58 #2
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
Ojojojoj... nu gjorde klimathysterin entré här. Tack och lov att e-posten kom och räddade jorden från fakturautskick per post. Jag håller dock med om att E-postfakturor är väldigt smidigt. Stör mig bara på att det måste "klimathetsas" hela tiden.

Jag tycker också det är konstigt att Loopia envisas med att förnya domäner vars fakturor inte betalats. Det hade väl varit jättesmidigt om man bara kunde skita i att betala dem, istället för att vara tvungen att kontakta Loopia varje gång man vill makulera en sådan faktura.

Vissa ser det säkert som en bra säkerhetsåtgärd, så att man inte glömmer betala en domänförnyelse. Men... om dessa domäner nu är så viktiga så håller man väl koll på när de ska betalas och fakturor som kommer.
Tror du inte på forskningen eller struntar du helt enkelt i om invånarna i Maldiverna och Kiribati får sina länder bortspolade? Det handlar inte enbart om klimatet utan miljön öht. Allt vi kan göra för att rädda den orörda natur vi har kvar bör vi också göra.

Loopia förnyar väl inte rent generellt alla domäner som man inte betalar utan endast de som hör till ett webbhotellkonto? Eller har det ändrats?

Senast redigerad av tartareandesire den 2009-12-10 klockan 12:50
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat