|
Bara ett inlägg till!
|
|
Reg.datum: Sep 2004
|
|
Bara ett inlägg till!
Reg.datum: Sep 2004
|
Jag vill inte avråda, tvärt om!
Om ni är intresserade av detta, då kan ni göra pengar på det.
Visst, det finns andra som har etablerade namn, kortare leveranstider, bättre priser osv än vad du någonsin kan drömma om, men det går ändå att bygga upp ett förtroende för kundkretsen.
Det är mest ungar som drömmer om den häftigaste gaming-gearen, och dom har inga pengar. Många av dem kommer att försöka blåsa er. Däremot finns det faktiskt ganska gott om äldre gamers också, framför allt WoW verkar ju locka även en lite äldre publik. Detta är gamers med pengar, satsa på dem.
För att bygga förtroende, använd den sociala webben! Starta en gamer-blogg, där ni berättar om produkterna. Visa att ni är engagerade och kunniga. OnOff säljer den där gaming-musen till halva priset, men säljaren har ingen aning om varför du behöver högre upplösning på musen. Du vet varför, och berättar om det i din blogg. Du vinner förtroendet, och får kunden.
En del kunder kommer att läsa bloggen och iallafall handla på OnOff, men det får du helt enkelt ta!
Lycka till! Säg till när sajten är uppe, min bror är en av de äldre gamers jag talar om.
|