Visa ett inlägg
Oläst 2009-12-09, 10:18 #8
dstrombe dstrombe är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2009
dstrombe dstrombe är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2009
Hallå,

För alla som letar efter ett alternativ till er nuvarande betalningslösning så är ni mer än välkomna att kontakta mig offline.

För att ge er en kort överblick om Moneybookers så är vi en världens största betalningsleverantörer med mer än 55 000 ehandlare som kunder där ibland stora som Skype, eBay och Thomas Cook men de flesta är mindre/nystartade ehandlare eller ehandlare med fokus på internationell handel.

Personligen så är det framför allt två kundgrupper som vi passar riktigt bra för:
- Nystartade/mindre ehandlare som vill ha en "allt i en lösning", vår prismodell är byggd på samma sätt som både Payson & Paypal fast till ett lägre pris.

- Ehandlare med en internationell fokus, då vi har över 80 olika betalningsalternativ kopplat till vår plattform så är vi en utmärkt partner för de som vill sälja internationellt och inte vill integrera ett par olika PSP och ännu fler banker. Det är pga detta som vi idag har eBay, Skype och i princip varende gaming/betting företag som kund.

Jag ska även nämna en del saker vi inte har för att väga upp för "försäljningssnacket" ovanför. Vi saknar idag stöd för vissa lokala bankbetalningar. I dagsläget är det endast Nordea som är integrerade i Sverige och Finland. Vår hemsida finns inte heller på Svenska ännu.

Båda dessa punkter är något vi arbetar på och kommer kunna erbjuda i början av nästa år. Vi kommer även "lansera" oss officiellt i Skandinavien på Internet Expo i Stockholm som går i februari så då är ni varmt välkomna till oss i monter H:10. Jag kommer även finnas i Göteborg under Internet Expo i januari, dock inte som utställare om någon vill träffas.
dstrombe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat