Citat:
Ursprungligen postat av ensomvet
Tänkte också innan. Jag förstår också att detta är ett s.k lagerbolag och så snart bolaget registreras i det nya namnet kommer vi att se namn som kommer från Svaret i Skandinavien , men än viktigare saken handlar om betalningsförmågan hos Affiliate nätverken, och i detta fall ligger ett bolag bakom som traditionellt inte fullgör sina betalningsförpliktelser. Detta gäller inte Danmark, utan endast Sverige. Att förneka att Svaret i Skandinavien ligger bakom, förstår jag inte. Frågan är bara hur de tänker ändra sin policy? Är detta inte en viktig fråga för detta forum? Bifogar ytterligare länk från Dagens Media; http://www.dagensmedia.se/nyheter/article16626.ece
|
Jag förstår verkligen inte varför du länkar till texter om Svaret i Skandinavien när det är våra ägare Media Danmark som betalar ut pengarna till affiliate. Vi betalar ut i tid mot +45 dagar och vi har många affiliatepartners som kan intyga detta. Jag har skrivit det förr och andra i tråden har förklarat det, Media Danmark är våra ägare och där ingår IQ Medier SE samt DK och det är de som sköter betalningarna, vilket vi inte haft några problem med.
Har du själv haft problem med utbetlaning vilket jag högst troligt tvivlar så får du gärna ringa mig eller David Huseby.