Citat:
Ursprungligen postat av Bjorne
Fast då kan väl du renovera min lägenhet åt mig? Jag vill ha parkettgolv i eketrä i vardagsrummet och den fula oranga plastmattan i badrummet är jag trött på. Där vill jag ha kakel såklart. När du ändå håller på kan du väl byta ut toalettstolen också? Och installera en ny duschkabin.
Glöm inte att sätta upp markiser på balkongen. De måste vara röd-vit-randiga eftersom brfn kräver det. Dessutom kan det bli lite skitigt ibland så det är väldigt bra om du har med dig diskhandskar och dammsugare så att du kan diska och städa också.
|
Det är inga problem. Arbetar inom byggbranschen så. När hade du planerat att allt ska vara färdigt innan besiktning sker?
Citat:
Ursprungligen postat av BjörnJ
Eller så kanske man borde ta mer betalt om man gör jobbet under sin värdefulla fritid...
|
Beror väl på?
Jag skulle absolut kunna koda och designa på min lediga tid och ta 125kr/tim, därför att jag har det som en hobby och inte som ett mål, en vision eller en dröm om att kunna leva på det. Istället kanske jag har en anställning, ett vanligt jobb på heltid och tjänar 27890kr/mån före skatt och på kvällarna knäcker jag extra som programmerare och designer för att ha något att göra istället för att ligga i soffan och pilla navelludd.