haha vi räknar vidare här då... 6000kr för 2 veckors jobb det blir som sagt 62,5kr/h o det är ju givetvis inkl moms eftersom du är privatperson och då ska man alltid ange priser inkl moms. 62,5h - moms = 50kr. sen drar vi av egenavgifter och så är vi nere på 37,5kr innan skatt.. såna här gulduppdrag ger mig en månadslön på 6600kr brutto (vid 100% beläggning) och då har jag inte tagit hänsyn till all admintid tex fakturera, bokföra o sen tillkommer blabba i telefonen med dig när det blir några frågetecken etc. kapitalistsvin eller ej, men jag undrar vem det är som försöker pissa folk på ryggen
Kontentan: Antingen får du någon hemmapulare som bor hos mamma o därför kan sälja sig hur billigt som helst. Problemet är att såna ofta kan tröttna och gå under jord efter halva tiden, vilket innebär att du får börja om ytterligare en gång. Eller så får du något skumt offshorebolag som har anställt slavar eller nåt. Du kan glömma indier, de är svindyra

, tar säkert över 150kr i timmen, de allra billigaste. De vill nämligen bli ekonomiskt oberoende de också o ha betjänter o köpa egna öar på maldiverna.
Men jag önskar dig lycka till med ditt forum