Visa ett inlägg
Oläst 2009-12-04, 16:59 #33
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
Citat:
Ursprungligen postat av allstars Visa inlägg
Det låter i mina öron inte så realistiskt.
Det beror på om han driver sitt företag i vinstsyfte och är ett kapitalstsvin eller har det som en hobby..

En del kanske har ett heltidsjobb. När det finns tid över, kvällar och helger så kanske dom väljer att programmera och designa sidor åt kunder då istället.

Han kanske tar 5000kr för min sida, men han kanske har väldigt många stamkunder eller engångsprojekt. Sedan kanske han ger bra service, är lyhörd och uppför sig på ett professionellt sätt gentemot sina kunder. Sen finns den andra halvan som tar 50000 eller mer för samma sida och har en eller två kunder per år och beter sig som svin mot kunderna.

När jag drev mitt företag t ex då köpte jag in varorna, sålde dessa så att jag tjänade några hundralappar bara och detta gjorde jag för att det var kul och inte för att dra in miljontals kronor, bli ekonomiskt oberoende, äga en egen ö på Maldiverna och betjänter som springer efter mig.

Alla är inte lika giriga i att tjäna pengar och fylla kontoutdraget med sexsiffriga belopp varje gång. Sedan ska man inte pissa mig på ryggen och låtsas som att det regnar.

Senast redigerad av StateCollapse den 2009-12-04 klockan 18:15 Anledning: Hittade ett stavfel...
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat