Visa ett inlägg
Oläst 2009-12-03, 15:38 #22
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
Citat:
Ursprungligen postat av MrBob Visa inlägg
Många väljer bort dig för din kaxiga "jag vet bäst" attityd.
Jo, men är det inte så att jag som kund vet som bäst hur jag vill ha det? Sen hur jag framför det är en annan femma. Om någon får känslan av att jag är arrogant, jobbig, spydig och ställer för höga krav, okej då får jag ta det och söka mig till en byrå i min hemstad och gå dit och berätta för dom. Sedan tror jag inte att jag är den kunden som företagaren "kommer ihåg" för all framtid, att jag är besvärlig och tråkig att jobba med. Tror inte att jag är mer besvärlig än någon annan kund.

Däremot ska jag ha allt perfekt och det är väl inget konstigt med det? Vilken människa betalar för en hemsida som sedan är halvfärdig och ser ut som en hej och kom och hjälp mig?

Sen när jag drev mitt företag inom en viss bransch, fanns det oerhört många kunder som sa "Så vill jag ha, den vill jag ha, nej det är fel" osv osv så det är rätt vanligt. Om en kund kommer till min butik och frågar efter en sko t ex och uppträder lite arrogant och så, då är det väl min uppgift att lyssna på kunden ändå, för jag får ju pengar i slutändan ifall kunden köper varan. Är väl inte direkt sjyst och avvisa kunden för att den ställer orimliga krav? Om inte jag kan uppfylla kundens krav då hänvisar jag den till en annan butik som har det den efterfrågar.

Citat:
Ursprungligen postat av MrBob Visa inlägg
Har du utländsk bakgrund?
Nej.

Svensk Mamma och Svensk Pappa.

Senast redigerad av StateCollapse den 2009-12-03 klockan 15:57
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat