Visa ett inlägg
Oläst 2009-12-03, 12:01 #17
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav Visa inlägg
Dina kontaktuppgifter består av en gmail-adress...
Vad ska jag ha för e-mail? Spray? Hotmail etc etc?

Citat:
Skriv ut vad du tänker betala. Det behöver inte vara exakt på kronan, men ge en prisbild.
Exempel som "Du får minst 300kr/tim eller 7000kr för hela jobbet. Övriga priser kan diskuteras".

Citat:
Det är inte seriöst att tro att man ska kunna försörja sig på ett reseforum om Turkiet.
Varför är inte det seriöst? Vem kan sia om framtiden och vem kan sia om vilka jag kommer att samarbeta med i framtiden? Vem vet hur min privata ekonomi ser ut och hur mycket jag behöver för att överleva vardagen?

Citat:
Så det finns mycket som du kan förbättra för att hitta rätt företag för jobbet. Som det är nu så tänder din platsannons minst lika många varningslampor som Investorsolutions webbsida. Som man frågar får man svar. Om platsannonsen verkar oseriös så kommer mestadels oseriösa företag att höra av sig.
Saken är den att det är andra gången jag gör detta, försöker att hitta en programmerare. Självklart har jag sparade pengar och om jag vill så kan jag anlita nästan vilken programmerare och designer som helst. Och bara för att jag är 22 år så känns det lite som att människor tänker "Den killen har inga pengar, han kan inte betala oss för jobbet". Hur vet kan dom veta det? Hur kan dom veta hur mycket pengar jag har på mitt konto? Jag kanske har valt att spara ihop en större summa pengar för att kunna förvekliga detta. Så jag tycker inte att man kan skapa sig förutfattade meningar bara för att man är ung.

Sen vill jag som vilken människa som helst - få valuta för pengarna! Betalar jag 50.000 eller 100.000 för mitt forum och startsidan, då förväntar jag mig att arbetet blir bra gjort. Men innan jag tar kontakt och bestämmer mig för ett företag så kommer jag att rådgöra med min kompis som redan är PHP-utvecklare och som själv driver eget företag. Han har tid att göra mitt forum och min startsida men inte under tidspress utan i sådana fall får han forumet i sina händer under Januari och sedan är han kanske färdig i April eller Maj och det är inget jag vill.

Senast redigerad av StateCollapse den 2009-12-03 klockan 12:08
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat