Visa ett inlägg
Oläst 2009-12-02, 22:17 #10
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
Jag tackar för informationen ni har givit mig. Vore tacksam ifall ni kunde ge mig som nybörjare tips på detta, vad man ska kolla efter när man anlitar en programmerare som jag nu har gjort här inne.

Ska man be om referenser? Ringa/Skicka e-post till dessa och höra efter vad de har att säga om han/hon/dom som tillverkade sidan? Ska man gå in på allabolag och ratsit för att även se efter där?

Lite tips som sagt.

För jag har bara anlitat en tidigare som gjorde min sida 2007 och den människan kan inte vara riktig i bollen om jag får säga min mening. Jag är väldigt väldigt missnöjd med sidan, när han levererade den var hela, just det hela sidan halvfärdig. Ingenting vara komplett och ingenting var som jag ville ha det.

Därför är jag så rädd och försiktig med vem jag anlitar den här gången. Förstår inte riktigt hur företag kan få sina hemsidor så bra skapade och efter deras önskemål. Det är min dröm faktiskt, att få min sida som jag har annonserat om här inne så som jag vill och äntligen få bestämma allting och när programmeraren levererar sidan till mig så blir jag nästan tårögd för att han har gjort precis som jag tänkte och drömde om hur sidan/forumet skulle se ut.
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat