Banned
|
|
Reg.datum: Nov 2009
|
|
Banned
Reg.datum: Nov 2009
|
Tillägg till platsannons.
Som PHP-utvecklare för mig kommer du att designa och utveckla mitt forum från Vbulletin och min startsida ska designas med länkar som ska innehålla text och lite bilder. Startsidan ska innehålla en banner med logga, bild och företagets namn på. Forumet ska ha en banner men med rullande bilder, logga och företagets namn.
Som sagt, design och utveckling av Vbulletin och en startsida med tillhörande länkar som är till antalet 14 stycken totalt är vad du kommer att få göra åt mig. Fyra länkar på startsidan högst upp till höger, resterande tio stycken kommer efter att man har klickat på länken ”Om x”” som är en av dessa fyra länkar uppe till höger på startsidan.
All information om hur jobbet ska utföras och vad som ska göras har jag på dokument som jag sänder till den PHP-utvecklare som ska göra mitt forum. Är du stationerad i Sundsvall så kan vi istället planera in ett möte tillsammans där jag kan förklara för dig hur jag vill ha det, annars sänder jag dokument till dig på saker som ska göras.
|