Visa ett inlägg
Oläst 2009-12-02, 12:25 #8
Magnus500s avatar
Magnus500 Magnus500 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2007
Magnus500 Magnus500 är inte uppkopplad
Medlem
Magnus500s avatar

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av MrBob Visa inlägg
Intressant med en aktiv deltagare!

Magnus: Låt mig framföra viss kritik som inkluderar er, men som egentligen är ett signum för hela branschen.

Det är spännande att du specifikt länkade till sidan med referenser. Där står tydligt vilka kunder ni arbetar med och vad ni har gjort. Detta står att finna på de flesta SEO-företags hemsidor.

Det står företagets namn och vad ni har gjort.

Men. Om jag, i egenskap av kund, är intresserad av er och er verksamhet och vad ni kan göra för mig, varför får jag inte kolla på de sökord ni arbetar med?

Jag vill inte att du personligen ska känna att jag hoppar på dig!! För det är samma med alla! inget SEO-företag av rang presenterar sökord rakt ut!

Men i egenskap av kund är det ju det jag är intresserad av!
Jo jag förstår att det kan vara intressant men det är inte riktigt vår information att dela med oss av. Jag anser att det är kunden som äger den infon (eftersom de förmodligen inte vill att deras konkurrenter ska ha full insyn i deras satsning). Det jag kan erbjuda är i så fall att man kan ta kontakt med någon av våra kunder och helt enkelt fråga.

Om du vill ha något mer specifikt från oss så går det att söka på Sökmotoroptimering och titta efter Sökmotorkonsult.se, borde vara en ok referens.

Slutligen skulle jag vilja säga att jag är väldigt tacksam för inputen och håller med om att det förstås skulle vara bra om man kunde redovisa mer detaljerat.
Magnus500 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat