Visa ett inlägg
Oläst 2009-12-01, 05:49 #7
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
Är inne på samma spår som trådskaparen faktiskt. Nu slumpar det sig så väl att jag tänkt åka iväg i slutet av Februari alternativt första eller andra veckan i Mars. Jag fyller sista 28 Februari och tjejen fyller 11 Mars så då tänkte vi passa på att åka iväg en helg och lämna grabben hos barnvakt och ha det trevligt.

För våran del lutar det åt att bara dra en kort resa till Göteborg eventuellt, bor inte många mil där ifrån men det är en trevlig stad och iom att vi har barn så är det alltid trevligt att ha möjligheten att snabbt kunna åka hem om nu olyckan skulle vara framme. Tanken är väl mest att ta in på ett lite lyxigare hotell, ha det mysigt samt spendera lite pengar i butikerna där nere.

Men man blir lite irriterad när man upptäcker som Netikett föreslog att det är billigare att åka till ställen utomlands jämfört med att ta en weekend här i Sverige. Oftast är ju det mesta mycket billigare utomlands så det lönar sig att flyga iväg en sväng.

Våra planer är inte helt bestämda men lutar mot en weekend i Göteborg alternativt en kortare vistelse utomlands på något ställe som Norge, England, Irland, Skottland, Frankrike, Tyskland, Holland etc.

Man vet ju aldrig riktigt vart man hamnar i slutänden så att säga för planera är inte min jätte starka sida.

Mvh,
Viper
viper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat