Visa ett inlägg
Oläst 2009-11-27, 15:54 #12
ecstyle ecstyle är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2006
ecstyle ecstyle är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel29 Visa inlägg
Lösning 1: Skicka endast varor mot förhandsbetalning med kort eller mot pf. Det är så jag har löst problemet!
Varför ska du ligga ute med risker??
Du undkommer inte bedragare på det sättet heller. Ja du kanske minimerar det om du rekar och skickar som paket, men skickar du som brev kommer du att ha bedragare som kommer att säga att dom inte har fått något. Jag har en kortbetalande bedragare på halsen nu som säger att hon inte fått något och vill ha pengarna tillbaka..hon har varit/är ett riktigt pain in the ass som tar alldeles för mycket av min tid. Som tur är har jag inte fallit för hennes begäran att vi skall samtala på telefon så jag har fått mycket bevis via mejlkonversation. Hon ljuger extremt mycket...men påpekar i alla mejl hur ärlig hon är....Jag har verkligen ingen lust att betala tillbaka något eftersom jag är säker på att det är en bedragare som har satt detta i system. Hon hotar med polisanmälan och jag nästan välkomnar det för hon har en hel del att förklara i så fall....Men gissar jag så behåller hon väl grejerna som hon har köpt. Men vi får se vad som händer..Jag inväntar "postens utredning"...
ecstyle är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat