Visa ett inlägg
Oläst 2009-11-21, 14:07 #8
Pirate Pirate är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 58
Pirate Pirate är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 58
Citat:
Ursprungligen postat av Zodic Visa inlägg
Jag tänkte på en sak när jag gick igenom mina pacsoft-listor över skickade paket..

Har man en webshop är man ju skyldig att ansvara för beställningen når mottagaren, man kan inte säga att det är kundens ansvar om man inte väljer ett fraktalternativ som är försäkrat tex.
Hur kan posten inte vara skyldiga till det då, jag kanske tänker helt fel, men dom ansvarar ju inte för något som inte är försäkrat. Att dom inte ens ansvarar för postförskott med kollinummer tycker jag är befängt, det skickas ju till och med i samma säck som REK, inte med den vanliga posten.

Men ändå sitter jag här med outhämtade paket på min lista, som inte returerats heller. Utan "försvunnit". Händer det här er också? Jag tycker det är märkligt att brev som har kollinummer och scannas ut och in kan försvinna såhär? Och självklart är posten lika ohjälpsamma som alltid...


Kanske en "dum fråga" men har du kryssat i rutan att outhämtade paket ska returneras? Om du inte gjort det "skrotas" dina varor om köparen inte hämtar ut dem.
Pirate är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat