Medlem
|
|
Reg.datum: Nov 2006
|
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
För en tid sedan slutade personen att svara på epost etc, och eftersom jag anade oråd "pingade" jag dennes bankkonto genom att föra över 10:-. Precis som jag misstänkt fick jag snigelpost från min bank med informationen att dessa 10:- "studsat" tillbaka till mitt konto; dvs att personen har avslutat sitt konto. Olustigt nog har detta skett efter att jag påpekat att tidigare överföring var märkt i meddelandefältet(/OCR) med den domän projektet gällde, och att jag ifrågasatte hur han skulle kunna förklara det vid en kontroll.
Sedan några veckor tillbaka har jag emellanåt googlat på personen, och det sticker rejält i ögonen att denne nu är KASSÖR i sverok-anslutna spelföreningar.
- - -
Det har varit många turer under dessa år, och där finnes nog ingen ursäkt jag ej fått höra till varför skuldregleringen uteblivit. Jag har t.o.m fört en epostkonversation med dennes far(!!), vilket förmodligen förtäljer en hel del som personen för flera år sedan passerat 25+.
För många på WN är det troligen småpengar, för mig som CSN-student är det en hel sommarkassa; 5000:-.
|