Visa ett inlägg
Oläst 2009-11-16, 17:42 #9
SweCats avatar
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 613
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
SweCats avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 613
Min erfarenhet är
1) att kunder inte kan läsa köpvillkor.
2) 14 dagar är för kort tid för en svensk att betala en faktura i dag, för folk har bara pengar 3 dagar efter lön, sedan lever man så in i h-vete på marginalerna att det finns inga pengar att betala det man köper om fakturan inte kommer vid lön.
3) förståelse hos kunder att betala påminnelseavgifter när man inte betalar i tid finns inte

Det här lider nog de flesta kreditföretag av. Jag själv skulle aldrig vilja sitta i kundtjänsten hos ett sådant. Jag tycker det är nog jobbigt att sitta i min egen kundtjänst ibland.
SweCat är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat