Citat:
Ursprungligen postat av yodaki
välgörenhet = hjälp till behövande, hjälpverksamhet, givmildhet, filantropi, barmhärtighet
Det är iaf ordets förklaring ideellt arbete för ungdomar passar nog ganska bra in där
Vi har över 700 medlemmar i olika åldrar mestadels yngre då vi som sagt är en ungdomsförening, jo vi har annonserat efter hjälp inom just detta till våra medlemmar, men inte hittat någon kunnig.
Om jag istället frågar såhär hur mkt tror ni en tjänst som innefattar att fixa ett bra,lätt fungerande forum samt ett likadant galleri skulle kosta? handlar det om 1000:- eller om närmare 10 000:- kanske någon av er rent av skulle kunna pma mig vad ni skulle vilja ha för jobbet så ska jag se vad som kan skramlas fram.
|
Datorspelande ungdomar kan knappast räknas till behövande... Du får tycka vad du vill men jag garanterar dig att majoriteten av det svenska folket (särskilt de som på allvar verkligen sysslar med välgörenhet) håller inte med dig.
Forum och gallerier finns det bra fungerande gratisversioner av. Hittar du rätt person så behöver du inte betala mer än 1000-2000 kr. Priset kan säkerligen variera lite beroende på om det behövs mycket justeringar efter önskemål.