Visa ett inlägg
Oläst 2009-11-14, 21:29 #10
yodaki yodaki är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: May 2004
yodaki yodaki är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: May 2004
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Med välgörenhet menas INTE ideellt arbete i vilken förening som helst. Hade det varit hjälp till hemlösa eller ett katthem hade du säkerligen fått intresse från något håll (både pga personligt engagemang och goodwill för ens verksamhet) men du ska som sagt var ha extrem tur om du hittar någon här som vill hjälpa er utan ersättning.

Hur många medlemmar har ni? Om inga av dessa är villig att hjälpa till själva så kanske ni iaf kan skramla ihop de kronor som behövs.
välgörenhet = hjälp till behövande, hjälpverksamhet, givmildhet, filantropi, barmhärtighet
Det är iaf ordets förklaring ideellt arbete för ungdomar passar nog ganska bra in där

Vi har över 700 medlemmar i olika åldrar mestadels yngre då vi som sagt är en ungdomsförening, jo vi har annonserat efter hjälp inom just detta till våra medlemmar, men inte hittat någon kunnig.
Om jag istället frågar såhär hur mkt tror ni en tjänst som innefattar att fixa ett bra,lätt fungerande forum samt ett likadant galleri skulle kosta? handlar det om 1000:- eller om närmare 10 000:- kanske någon av er rent av skulle kunna pma mig vad ni skulle vilja ha för jobbet så ska jag se vad som kan skramlas fram.
yodaki är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat