Citat:
Ursprungligen postat av Jonas
Ja, men att din erfarenhet innefattar 3dje parts produkter som du ansluter, talar ju om att produkten inte är 100%.
Jag upplever iPhone som en telefon med bra ljud/mic. Har varit ute i höstblåsten och fört ett samtal utan att någon påpekat att det blåst ute.
|
Misstänkte att man skulle få lite mothugg. Som sagt Iphonen är den bästa prylen jag har. Men den är knappast fullkomlig ( inte i mina ögon i alla fall ). Jobbar som säljare och talar många timmar per dag. En stor del av dem blir på mobilen.
Som jag skrev så är ljudet i mic och högtalare helt ok men absolut inte bäst. Det har inget med tredje part att göra. Inte heller täckningen har med tredje part att göra. Sedan kan man ju fråga sig om det verkligen har med tredje part att göra när varken Nokias bättre BT-headset låter bra, Plantronics eller Apples egna BT. Om någon annan där ute kör en Iphone 3g och har hittat ett bluetooth-headset där du aldrig upplevt att den du talar med klagar på hur du låter, säger va etc så blir ingen gladare än jag!!
Om jag jämför med tex min Sony Ericsson K810i som kördes tidigare så är denna en betydligt bättre ringtelefon. Men förlorar på alla andra användningsområden.
Orsaken att jag hojtade lite var för att det verkade som att just mic och högtalare var väldigt viktigt i detta fallet.