Visa ett inlägg
Oläst 2009-11-12, 12:05 #4
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2007
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Xamda Visa inlägg
Nu tycker jag att båda fallen är skandaler. Tjänstemän som leker upp våra skattepengar. Tycker det är alldeles för sällan man ställer sådant på sin spets - seriöst, när det saknas pengar till så mycket viktigt i vårt samhälle så bränner man miljoner på domännamn och "design". Skrämmande.
Håller med dig, finns så många miljoner andra saker dom behöver fixxa innan ett sådant dumt köpe av domän.

Citat:
Ursprungligen postat av htiawe Visa inlägg
Hellre att de köper domänen och mailen kommer fram än att.. tja, jag vet inte vad som skulle vara mer kostnadseffektivt i det här fallet. Xamda, vet du?
Du verkar inte ha ett dyft syfte om vad som händer runt om i världen och i sverige?
Du får väll in någon svensk nyhetskanal eller bor du i en grotta?

Citat:
Ursprungligen postat av ztream Visa inlägg
Marknadsvärdet är vad folk vill betala för en marknad eller tjänst.

Du kanske har hört talas om lägenhetssituationen i Stockholm eller du bor i Nordkorea där alla har lika mycket och lika bra...?
Håller med dig helt och hållet, det är inte bara i stockholm utan i lund, malmö också, folk borde veta mer om sitt land när det har diskuterat fram och tillbaka hela tiden i tv.

Citat:
Ursprungligen postat av design.se Visa inlägg
Om man hade flera 1000 miljoner kronor att förfoga över och livet skulle bli lite lättare om man spenderade en av alla dessa miljoner...JA!!!
Inte äns då om staten har så mycket pengar, dom skall lära sig att prioritera vad som är viktigast att göra ordning här runt i sverige först.

Citat:
Ursprungligen postat av ztream Visa inlägg
Först skrev jag en lång förklaring på hur marknadsekonomi och marknadsvärde fungerar men sen insåg jag att det var slöseri med min tid...
Ha Ha Ha
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat