Citat:
Ursprungligen postat av Xamda
Nu tycker jag att båda fallen är skandaler. Tjänstemän som leker upp våra skattepengar. Tycker det är alldeles för sällan man ställer sådant på sin spets - seriöst, när det saknas pengar till så mycket viktigt i vårt samhälle så bränner man miljoner på domännamn och "design". Skrämmande.
|
Håller med dig, finns så många miljoner andra saker dom behöver fixxa innan ett sådant dumt köpe av domän.
Citat:
Ursprungligen postat av htiawe
Hellre att de köper domänen och mailen kommer fram än att.. tja, jag vet inte vad som skulle vara mer kostnadseffektivt i det här fallet. Xamda, vet du?
|
Du verkar inte ha ett dyft syfte om vad som händer runt om i världen och i sverige?
Du får väll in någon svensk nyhetskanal eller bor du i en grotta?
Citat:
Ursprungligen postat av ztream
Marknadsvärdet är vad folk vill betala för en marknad eller tjänst.
Du kanske har hört talas om lägenhetssituationen i Stockholm eller du bor i Nordkorea där alla har lika mycket och lika bra...? 
|
Håller med dig helt och hållet, det är inte bara i stockholm utan i lund, malmö också, folk borde veta mer om sitt land när det har diskuterat fram och tillbaka hela tiden i tv.
Citat:
Ursprungligen postat av design.se
Om man hade flera 1000 miljoner kronor att förfoga över och livet skulle bli lite lättare om man spenderade en av alla dessa miljoner...JA!!!
|
Inte äns då om staten har så mycket pengar, dom skall lära sig att prioritera vad som är viktigast att göra ordning här runt i sverige först.
Citat:
Ursprungligen postat av ztream
Först skrev jag en lång förklaring på hur marknadsekonomi och marknadsvärde fungerar men sen insåg jag att det var slöseri med min tid...
|
Ha Ha Ha