Som sagt, den bruna färgen är inte hämtad hos Alex utan från en annan inspirationskälla.
Att denna inspirationskälla använde sig av samma färgtyp som Alex hade jag ingen aning om. självklart kan jag byta ut färgen till något snyggt.
Mönster på bakgrunden? Visserligen är kvalitén dålig på bilen, så de kanske ser ut som om de finns någon bakgrund, men de gör de inte.

ELLER! Menade du själva, avklippningen runtom? Som finns på i storsätt alla grunge designer?
Själva bakgrunden till min kategori till filmerna är en väldigt basic bg. Pilar innan texterna, och en enfärgad avklippt/avriven transparent beige bg, brukar de flesta ha. Kanske inte beige, men de andra iaf.
Dock är all text i Georgia typsnittet (vilket är rätt vanligt) förutom de i inloggningsrutan och bredvid rss loggan. För de är i Arial (vilket är rätt vanligt)
Jag tänkte köra helt vanlig fyrkant i menyn, men då de var grunge tema så tänkte jag att de passade bra med lite klippning i dom. De fyrkantiga är också väldigt vanligt.
Nu var detta bara en massa tråkigheter och otur som jag sött på. Och jag ber innerligen till er som anser att jag har kopierat Alex om ursäkt. Och jag har försökt förklara mig så gott jag kan att jag Inte har de. Men jag ska självklart sätta mig ner och försöka om på nytt och hitta andra vägar att gå, så den inte liknar så mycket Alexs.