Visa ett inlägg
Oläst 2009-11-10, 09:56 #23
Jwradhe Jwradhe är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2003
Jwradhe Jwradhe är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2003
Jag har skickat en faktura, som hon motstrider och påstår att jag gjort fel.
Jag har efter hennes okey på våran affär börjat fråga efter information så jag fortast möjligen kan börja med hennes sida, vilket hon svarat på och sedan frågat återigen efter lite mer så jag har mer kött på benen för att veta va för slags design som ska passa henne, varpå hon igen svarar och jag indikerar på att vi ska börja när vi fått den info vi behöver, vilket jag sa att vi har va vi behöver nu för att börja. Men hon säger att hon aldrig sagt ordagrant "Nu kan du börja med hemsidan". För mig va detta ganska självklart via mina mail och hennes svar. Men hon ska ta detta till en jurudist för hon tänker inge ge sig. Jag vek mig lite och erbjöd henne att betala åtminsånde halva avgiften för mina utlägg och inte mina utlagda timmar. Men det har jag inte fått svar på ens. Tror jag släpper detta snart, har ganska för mycket hemma & på jobbet för att orka med detta just nu! Ska försöka skapa mig ett bra avtal och rutin vid start av arbete i framtiden.

Något tips på hur jag skriver mig ett bra avtal att använda mig av? Ska jag vänta mig till en juridist som kan hjälpa mig med detta eller finns det någon bra mall som man kan få ta del av?
Jwradhe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat