Visa ett inlägg
Oläst 2009-11-06, 17:38 #6
MrBob MrBob är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2009
MrBob MrBob är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2009
Seriöst Björn. Måste jag ta mig tid att scanna in det där j*vla brevet... Förresten, är det bara jag som har fått det?

"Det är skillnad på MediaMarkt och Google."
- Ja. MediaMarkt är intelligenta nog att välja en byrå som kan skriva på svenska.

"Det är viktigare att vara tydlig med valutan när det gäller ett företag som fakturerar från Irland."
- ?? Vad har det med något att göra!?

"Att brevet/offerten/fakturan är på engelska bevisar ju inte att valutan är USD."
- Skulle jag har påstått det..!?

"Men visst kan jag hålla med om att i ett säljbrev på ledig svenska riktat till Sverige kan det gott stå "kr", och om man vill gardera sig kan man ha med något finstilt där det står SEK."
- Du kan ju ha rätt om du bara vill... och om man vet vad man gör så behöver man inte gradera sig.

Nämn ETT annat företag som skriver SEK i sin kontakt med sina kunder! Konstigt att det inte är någon som svarar på det...! :-) Eller, nej, kanske inte? Det är nog ingen slump!!

Det finns inte ETT ENDA ord på engelska i det brevet!! Om man nu bortser från ord som AdSense och AdWords, vilket är att betrakta som varumärken. Alltså, själva produkten.

Senast redigerad av MrBob den 2009-11-06 klockan 17:42
MrBob är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat