Flitig postare
|
|
Reg.datum: Mar 2009
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Mar 2009
|
Jag fick såna postcheckar i början. Jag vill minnas att de kostade 150:- att lösa in på Swedbank...
Google är inte känt för att vara ett smidigt företag och ta hand om sina kunder. Uppenbarligen hade dom inte tänkt att ändra sig på den punkten!
I Sverige använder vi kronor. Ett företag som inte har koll på valutan undviker jag att göra affärer med. Ett svenskt brev, svensk copy, svensk valuta. Hur svårt kan det va? Vill Google göra affärer i Sverige får dom väl ha koll på vilken valuta vi använder. Eller välja en reklambyrå som har stake nog att skriva rätt valuta! :-)
Binero AdWords är 2 x 500:-.
"Det är ju bra att det är tydligt vilken valuta det är, speciellt när det gäller ett internationellt företag."
Varså god! Du tror inte Apple är ett internationellt företag? Eller Volvo? Det var kanske det dummaste inlägget jag har läst på bra länge... Världen vimlar av internationella företag som har koll på valutan. Tänk varuhus som Media Markt, Lidl, ... nämn fler företag med internationella ambitioner som inte har koll på valutan?
Senast redigerad av MrBob den 2009-11-06 klockan 08:09
|