Visa ett inlägg
Oläst 2009-10-31, 03:50 #62
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth Visa inlägg
Vem har pratat om Microsoft? Inte är det jag i alla fall, jag resonerar kring sakliga argument för "Hård typning" och "kompilering" v.s. "Lös typning" och "interpreterande" utvecklingsmiljöer.

Det finns många levreantörer som tillhandahåller "hård typning" och "Kompilatorer". Microsoft tillhandahåller både hård och lös typning samt kompilatorer och interpretatorer. jag har i denna diskussion intealls snackat om Microsoft annat än i förbigående såsom jag även gjort om Sun Microsystems Java-miljö.
Jag tror de flesta här förstår vad du säger, de som inte gör det kan du nog helt enkelt strunta i Däremot så är du precis lika hemmablind som de som vägrar inse att PHP inte är Guds gåva till mänskligheten.

Vad du måste inse är att det finns MÄNGDER professionella, kunniga och välmående webbaserade företag som använder PHP som huvudsaklig utvecklingsteknik. Samma sak gäller givetvis .NET. Detta är FAKTA oavsett vad du eller någon annan råkar tycka. Känns lite som en del programmerare har samma tendenser som religiösa fanatiker

Sedan finns det vissa typer av system där något programmeringsspråk inte fungerar lika bra som ett annat men det har inte med saken att göra.