Visa ett inlägg
Oläst 2009-10-30, 19:29 #30
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Oct 2005
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar

Reg.datum: Oct 2005
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Är man inte helt 100% säker på vad man vill göra och vill ha en bred, attraktiv utbildning så rekommenderar jag att läsa till civilingenjör.
Ja nog är det säkert sant, men inte i allas fall, själv är jag civilingenjör, men i princip fått noll nytta av utbildningen, jag blir alldeles mörkrädd när jag tänker på hur man kämpande med flervariabel analys med att räkna på vektor fält i sfärer och Linjär algebra och nollrummet, när man idag inte har någon nytta knappt av det.
När jag började läsa körde jag en linux webb server, med apache bind osv för stundenter och andra i mitt studierum och hade flera hundra konton, och den kunskap jag hade då är i princip samma som jag har idag.

Men det är klart, studietiden var en av mina bästa, otroligt vad kul man hade för det mesta med andra studenter, fester, sittningar, onsdags studentpuben osv. Man satt på sitt studentrum med 10Mbit -97 och man var mycket lycklig med allt som detta innebar, msn fanns inte utan det var icq som gällde och man icq:ade tog sig en liten öl ibland och rörde sig runt i studentkorredoren och var väldigt lycklig och glad, så jag rekommenderar verkligen alla att få uppleva samma sak som jag gjorde!

Senast redigerad av Danielos den 2009-10-31 klockan 13:26
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat