Medlem
|
|
Reg.datum: Apr 2006
|
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
Ja dom har stora problem. Jag fick ett automatiskt meddelande från dem på eftermiddagen igår:
Systemet står inte helt stilla just nu men vissa upplever att vårt system är onårbart.
Var god och uppdatera era DNS uppslag om ni har möjlighet för att upprätta en ny anslutning mot Samport.
Systemet står inte helt stilla just nu men vissa upplever att vårt system är onårbart.
Var god och uppdatera era DNS uppslag om ni har möjlighet för att upprätta en ny anslutning mot Samport.
UPPDATERING: En stor internetleverantör har förnärvarande problem med sitt nät i Stockholmstrakten. Detta kan leda till att er internetuppkoppling kan bli påverkad. Samports system är fortfarande igång som vanligt.
Jag testade att uppdatera mina DNS:er men kom fortfarande inte åt samports webmanager. Sen upptäckte jag att inga kunder kunde slutföra sina kortbetalningar och det eftersom inte dom heller kommer åt samports sida (dit dom skickas för att slutföra köpet). Jag gick miste om en massa beställningar och endast 1 valde ett annat betalsätt....Inte bra.
Ingen som har fått reda på något mer? Jag upptäckte detta lite för sent för att hinna kontakta supporten i tid.
|