Citat:
Ursprungligen postat av zanox service
Hej, vi vill bemöta detta då det inte är så att Folkia och Kredit365 vägrar betala oss. Vårt samarbete är avslutat sen en tid tillbaks och vi går nu igenom så att alla avslutsfakturor skickats och mottagits av kund. I vilket fall så kommer saken att redas ut då som sagt Folkia/Kredit365 aldrig motsatt sig att betala och det har vi heller aldrig sagt.
Med Vänliga Hälsningar
Tomas Bäckman
Executive Sales Director Scandinavia
[email protected]
|
Tomas, Zanox samarbete med Folkia och Kredit 365 avslutades den 21 september. Affiliates har inte fått betalt för avslut som är gjorda i juni och senare. Alltså affärer som ni skulle ha fakturerat i juli och betalat ut till publishers i augusti.
Antingen har det aktuella företaget inte betalat sina fakturor sedan i juni eller så har Zanox inte skickat ut några sedan dess. Vi skriver snart november!
Ett av de två påståendena är sant. Vilket?
Om det första påståendet stämmer så är det liktydigt med att Folkia och Kredit 365 VÄGRAT betala sina fakturor (utan förbehåll).
Om det andra påståendet stämmer innebär det att ni på Zanox struntat i att fakturera nämnda företag i tre månader, vilket skulle vara höjden av arrogans mot era affiliates.
Då du dementerat det första påståendet betyder det att arrogans-alternativet återstår.
Vill du bekräfta det?