Patrik Johansson heter jag och jobbar som Partner Manager på IQ Mediers affiliatenätverk. Jag tänkte presentera oss lite här på WN.se eftersom det här är som ni webmasters finns.
IQ Medier är Danmarks näst största affiliatenätverk som har fått en riktigt bra utveckling även i Sverige. Vi brukar lansera oss lite som det "personliga nätverket" där vi jobbar hårt med att alltid finnas till hands vid frågor och jobba tätt intill våra publishers.
Min uppgift som Partner Manager är ju att hålla en bra kontakt med er webmasterns och därför finns jag på ett direktnummer och kan även nås via email och MSN där jag har daglig kontakt med många. På MSN kan jag väldigt snabbt rekommendera nya kampanjer som passar just er och på sättet kan ni snabbast aktivera er och börja tjäna pengar genom vårt nätverk.
Vi jobbar främst med lead och CPC-kampanjer och har idag många olika kampanjer i olika kategorier samt många nya påväg in.
Några av fördelarna att jobba med oss:
-Vi betalar ut mot +45 dagar och det finns ingen gräns för vad man ska tjäna innan vi betalar ut.
-Vi jobbar mycket mot att ha ett enkelt och smidigt system vilket vi tycker att vi har lyckats väldigt bra med. Det går snabbt att se de senaste kampanjerna, de som i genomsnitt generar mest och även en bra statistik sida.
-Snabb support är en viktig del hos oss. Därför jobbar vi som jag tidigare nämnde mycket med personlig kontakt framförallt via telefon.
För er som inte redan upptäckt IQ Medier så får ni gärna skicka ett PM eller ett email med ett nummer så kan jag slå er en signal och prata lite mer om vårt affiliate.
Jag kommer även svara på frågor här i tråden.
Besök gärna
www.iqmedier.se