(Lånar igen...)
Riverboy, det bästa är om man kan hitta någon till som enbart har en transaktionskostnad och ingen fast avg. Jag håller just nu på att kollar med Svea ekonomi för att se deras kostnad samt uptime (de känns betydligt seriösar än DiBs) En extra fördel med Svea är också att man kan ha fakturalösningar, telefonbetalning, delbetalning etc.
Någon automatisk lösning vid strul vill man självklart ha men jag gissar att man hamnar på manuell ändrig iaf... i och med att det inte alltid är så lätt att se när DiBs inte funkar om man väntar på driftbesked från dom... Hos oss säger kunderna oftast till i samma minut som stoppet börjar medans besked från Dibs om att det är stopp kan ta flera timmar och i värsta fall en hel dag...
Svea verkar heller inte ta extra betalt för felanmälan och kontakt vilket DiBs gör (har extremt svårt att köpa just det med DiBs då hela det konceptet är vansinnigt "ni har fel och vi som drabbas får betala er för att tala om det samt för besked om status på åtgärderna")
Svea:
http://www.sveawebpay.se/default.asp?page=kort
Någon som har erfarenhet av Svea ekonomi?
// Emma