Citat:
Ursprungligen postat av WebboT
Om du har blivit bannad från Adsense så har du ju uppenbarligen gjort nåt som inte gynnar annonsören. Like it or not. Så ser Google's avtal ut som du godkänner när du registrerar ett konto.
" 7.2 Google kan, när som helst, säga upp hela eller delar av Programmet, säga upp detta Avtal eller dra in eller säga upp en Egendoms deltagande hela eller delar av Programmet."
Du glömmer berätta att Google för tillbaka dina intjänade adsensepengar till annonsören om du blivit bannad. Eller tror du att Google vill lura annansören och ta pengarna och springa?
|
Lite fel ordval där va? Måste det varit JAG/ENSKILDE som gjort ngt? Det är lätt för besökare att få ens konto att bli bannat med. Det jag pekar på är du som sajtägare inte får en förklaring till varför, och det spelar ingen roll vilken förklaring du må ge dom. Kanske i vissa fall, för man har ju hört några som fått sina konto aktiverade igen.
Ja, like it or not, och ja som ja skrev förut, så suger bokstavligt talas Adsense s.k "affärsmodell".
Citat:
Du glömmer berätta att Google för tillbaka dina intjänade adsensepengar till annonsören om du blivit bannad. Eller tror du att Google vill lura annansören och ta pengarna och springa?
|
Fel av mig att inte nämna det, men du som sajtdrivare förlorar dock pengar ändå. Du har ju låtit en annonsör annonsera gratis en period, varav det sig är 1 dag, 1 vecka eller flera månader.