Visa ett inlägg
Oläst 2009-10-16, 13:36 #16
Webbkonsulternas avatar
Webbkonsulterna Webbkonsulterna är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2007
Webbkonsulterna Webbkonsulterna är inte uppkopplad
Nykomling
Webbkonsulternas avatar

Reg.datum: Apr 2007
Citat:
Ursprungligen postat av teddyjohan Visa inlägg
Intressant, har för mig att Webbkonsulterna har sitt HK i min hemstad...dom söker iaf alltid nytt folk, typ säljare, har jag för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av teddyjohan Visa inlägg
Jag har aldrig varit kund hos WK trots att jag bor granne med dem, men de har ett mycket dåligt rykte här i stan. Rykten är ju just det; rykten, och inte fakta så jag vet inte hur mycket som är sanning där. Men innan jag själv skulle bli kund där skulle jag nog helst vilja höra åtminstone ett positivt omdöme.
Du måste tänka på något annat företag för vi har inte sökt några säljare alls, vi använder faktiskt oss inte alls av sådana.

Att vi skulle ha dåligt rykte i staden kan inte heller stämma, vi har aldrig hört något sådant under de snart 15 år som vi hållit på med domännamn och webbhotell. Däremot finns det några stora telefonsäljföretag i denna stad med dåligt rykte men vi håller inte på med något sådant. Kanske förväxlar du oss med någon av dem.

Du ville höra positiva rykten skrev du, läs då vad andra mer i denna tråden har skrivit, exempelvis BarateaU. Tyvärr är det väll så med oss människor att det är mest när det blir något problem som vi skriver och inte så ofta när allt fungerar bra. Men det är nog ett tips till oss alla att även ge beröm när saker är bra.
Webbkonsulterna är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat