Visa ett inlägg
Oläst 2009-10-15, 09:54 #6
digis avatar
digi digi är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2004
digi digi är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
digis avatar

Reg.datum: Jul 2004
Får nog erkänna att webbradion.net var anledningen till att jag började lyssna på podcasts

FredrikNas (@ WN) tipsade mig för en vecka sen och sen dess har jag varit fast. Har laddat ner alla podcasts på min N97a så jag kan lyssna på T-banan eller sända via FM-sändare till bilradion, blir även nått avsnitt på jobbet ibland. Är tyvärr på avsnitt 11 nu så snart har jag lyssnat igenom allt

Jag är en av de få personer som inte använder RSS-feeds, jag läser inga nättidningar (nej, inte ens aftonbladet) och jag går aldrig på seminarier etc. Just därför passar webbradion kanon för mig då jag kan lyssna när jag gör nått annat. Mer stimulerande än den psy-kodar-trance jag lyssnar pål annars

Hade gärna sett flera mindre avsnitt om webbnyheter och kanske info om en bunt mindre projekt (ex. de som postas här) med kortare mellanrum (kanske 2st/vecka?). Kanske lite intervjuer med "vanligt" folk då och då, personer som inte har miljonprojekt osv, även om det är väldigt intressant!

Blev nog lite rörigt, men kort och gott: kortare intervaller, mer intervjuer med up-and-coming-folk men behåll de ordinarie sändningarna/intervjuerna med stora entreprenörer.

Keep it up!

Ser fram emot nästa avsnitt
digi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat