Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jun 2009
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jun 2009
|
patrikweb - tror vi skall skilja på modell och kvalitet. Jag kan ju ha reservkraft i alla former men låta kunden välja hur han eller hon vill plocka på sig tjänsterna. Eller säljer man det rakt upp och ner med allt inkluderat för ett pris. Det finns kanske fall där det är passande att få en billigare peng - om man faktiskt inte har behovet. Bara en annan modell dvs.
Thor - måste säga att jag håller med Patrikweb när han säger att det inte är seriöst idag att inte har UPS och diesel. Jag tycker det är fel att högskolor och myndigheter inte ser till att ha kvalitet som du idag får för en mycket liten peng. Dvs med de valen (se här på WN) som alla har idag så är det extremt enkelt att hitta konkurrenskraftiga priser och bra tjänster och med det som tillhör dagens standard - vilket utan tvekan inkluderar diesel. Ta inte för givet att något är bra för man är myndighet eller högskola. Att jobba bort alla fel är kanske svårt - att jobba bort det vanliga och uppenbara är ett måste.
Håller med om att wwwgbg låter lite dyrt men det måste ju finnas massor i göteborg? Tyvärr känner jag inte till götet och de bolag som finns just där.
|