Visa ett inlägg
Oläst 2009-10-08, 18:49 #3
MrBob MrBob är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2009
MrBob MrBob är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2009
Skärholmen Gallerian har precis med ett tio tal andra gallerior i Stockholmsområdet köpts upp av det engelska företaget Boultbee...

SKHLM är ju själva varumärket för Gallerian (ska väl inte jag behöva berätta för dig...) och om du nu ska gå runt och sälja annonsplats för ett varumärke du inte äger skulle jag råda dig att ... tänka dig för.

Sök på Boultbee och läs... (Tips: Svensk Handel och flashback) Det är ett företag bepansrade med en armé av hårdhudade advokater. Ska du in och gegga med deras varumärke!? Nej... avstå säger jag!

Vad gäller kungens kurva, den är ju mer känd som Heron City, det vet du det med. Jag har läst avtalet mellan Heron City, hyresvärden och hyresgästerna, affärerna. Där står tydligt att man måste följa deras riktlinjer. Är det så att man vill annonsera måste man fråga ledningen för Heron om lov.

Jag skulle tro att liknande avtal gäller för Skärholmen. Nu finns det för all del butiker i området som varken ligger i Heron City eller i SKHLM Gallerian...

Butikerna i Skärholmen Centrum... ja, det finns några stycken. Du kan ju försöka. Samma med Kungens Kurva. Där finns ju Citygross och Ikea då... Statoil.

Jag gissar att Boultbee låter dig vara i fred om du inte tjänar några pengar. Men det är min gissning!!

En variant skulle vara att du kör vidare på spåret med SEO... men om du saknar webbkunskaper, som du skriver, är ju det inget att satsa på!

Lycka till!!
MrBob är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat