Jag kan inte svara på vad sökmotorn tycker. Det verkar som om de är rätt flitiga att uppdatera sitt index, så eventuella felaktigheter blir skapligt kortvariga. Samtidigt som nyheter rätt snabbt indexeras.
Vad jag undrar är, var lägger du denna koden? På varje sida eller i global.asa? Det ser ut som om du har den på varje sida...och rent spontant känns det aningen överambitiöst.
Jag förstår tanken, att "hjälpa folk som länkat fel". Men då blir konsekvensen att du har lyckats få väldigt tankspridda personer som länkar till dig och sen egentligen inte bryr sig om ifall länken fungerar.
Min andra invändning är att webbplatser på Binero fungerar både med och utan www. Nu är jag medveten om att inte alla använder Binero, men det är inte ett omänskligt stort problem att lösa! :-)
Avslutning:
Jag ser din kod, jag förstår poängen, men nej tack! Jag avstår!
Google har redan löst det där och alla länkar till både mina och alla mina kunders sidor är alltid MED
www... Fast jag testar nu och det fungerade i alla fall. Vissa saker är bara enklare att låta vara... denna "feature" kvalificerar in på denna lista...
Lycka till!!