Visa ett inlägg
Oläst 2009-10-07, 10:09 #4
Princess Le Princess Le är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2009
Princess Le Princess Le är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2009
Citat:
Ursprungligen postat av lunarmys Visa inlägg
Definiera "drivit företaget vidare".

Menar du att dom aktivt försökt plocka in nya affiliates? JA, konkursförvaltaren driver företaget vidare i väntan på att hitta en köpare. En konkursförvaltare gör ofta "egna affärer i bolagets namn" i konkurser för att tjäna in mer pengar till bolaget. Det är inget ovanligt.
Menar du att dom aktivt underhållt de affiliates som finns, för att få dem att stanna kvar i nätverket och kanske tom använda AI mer? Inte aktivt, men de försöker få dem att stanna kvar för att hitta köpare.
Menar du att dom svarar på mail? Ring advokatbyrån på 08-7967700 och säg att det gäller AI, det är inte Lars utan någon annan som handhar det, men du blir kopplad i växeln.

Hade det funnits några affiliates kvar och vi fått några lead/sales så hade jag inte varit lika upprörd, men att skicka en räkning (månadskostnad) för att man fått finnas kvar i ett konkursbo är ren bullshit.
Det finns affiliates kvar och jag har själv tjänat in sales och leads på de annonser jag låtit lega kvar på några av sajterna. Förutsättningen att jag ska få betalt för dem är dock att kunderna betalar fakturorna.
Princess Le är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat