Visa ett inlägg
Oläst 2009-10-05, 19:40 #5
Spindels avatar
Spindel Spindel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
Spindel Spindel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Spindels avatar

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik-s Visa inlägg
Okej, det låter bra! Tack!

Lite övriga frågor, när du ändå går samma utbildning. Hur tycker du att den är? Vilket håll har du tänkt att gå efter utbildningen, åt webbhållet? Tycker du att du har fått mycket användning av dom sakerna du lärt dig gällande projektledning, har dom hjälpt dig i t ex goplay?
Ett ärligt svar är: Nej, har inte haft någon större användning för det som har lärts ut hittills.

Lite besviken är man nog. Tempot är rätt lågt, jag skulle tro att den kursen du går nu är bland den intensivaste på hela året och sedan blir det lite väl slappt kände jag det som.

Vissa kurser känns lite som; "Här, läs den här boken så har vi tenta om ett par månader" och föreläsningarna kan vara riktiga sömnpiller. Föreläsningarna kan kännas lite "off-topic" så om du inte lusläser böckerna kan det bli några omtentor

Nu går jag förvisso andra året, och kanske är det så att man måste gå tredje året för att kunna göra en rättvis bedömning.

Kvalitén på lärarna känns si sådär.

Hoppas jag inte gav allt för dyster sida om det hela. Det viktigaste är ju trots allt vad du själv tycker och känner Men just den frågan som du nämner i den här tråden blev jag lite irriterad över. Regler & riktlinjer som gäller för webbplatser finns ju inte precis. Och att behöva ordbajsa om det som berörs om ämnet känns lite onödigt.

Som jag ser det är ju tempot en fördel om man vill ha annat att göra vid sidan om. Så om man vill syssla med webbutveckling på fritiden känns det som att den här utbildningen ger utrymme för sådant utan att påverka ens studieresultat.
Spindel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat