Visa ett inlägg
Oläst 2009-10-02, 10:38 #5
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Citat:
Ursprungligen postat av lunarmys Visa inlägg
Självklart ska man bemöta kunden som man själv vill bli bemött, men om man väljer ett avgift som går att undvika (faktura och postförskott t ex) så tycker jag att kunden borde stå för det.

Inte får man väl tillbaks bensinpengar om man kör tillbaks med en produkt man köpt i en butik? Inte heller står butiken för ev parkerningsavgift/bot.

En del butiker betalar faktiskt P-böterna..... Det är en marknadsföringsgrej som funkar bra här i Stockholmstrakten i alla fall för här är P-lappningarna ett reellt problem....
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat