Citat:
Ursprungligen postat av teddyjohan
Jag upplever inga problem med Frosslesiten i skrivande stund. Sen så vet jag att uptime är viktigt, av förklarliga skäl extra viktigt för WN:s medlemmar, men det är väl inte hela världen om en site ligger nere några timmar av tekniska skäl? Såvida det inte finns en historik av problem tror jag nog att Frossles trovärdighet är att anse som orubbad...
Jag är för övrigt också intresserad av att gå in som annonsör men jag är nyfiken på vilka snittnivåer som gäller för pay-per-sale (kr). Vart bör man lägga sig?
|
Jag klagar inte främst på nertid, det har hänt tom Google. Det största felet är att de inte kommunicerar problemet, nu kan de mycket väl ha mailat alla medlemar eller har en text som syns först när du är inloggad som beskriver problemen, det vet inte jag. Men man kan tycka att en tweet: "tekniska problem, beräknas vara tillbaks om 6 timmar. All tracking funkar normalt" inte borde vara helt omöjligt, ÄVEN om man har tekniska problem.
Det är ju lixom a och o att kommunicera med sina kunder och potensiella kunder, det är främst därför jag anser att de saknar trovärdighet.
Frossle eller någon annan som vet om nedtiden påverkade annonsserver, tracking, osv?